Identyfikacja wizualna

Dopracowana, spójna i konsekwentnie stosowana identyfikacja wizualna jest jednym z głównych narzędzi kreujących wizerunek firmy. O znaczeniu identyfikacji wizualnej firmy najlepiej pomyśleć już na początku działalności - począwszy od logo firmy, poprzez akcydensy (druki firmowe, szablony dokumentów, faktur), aż do ogólnego wizerunku gadżetów reklamowych. Spójny system graficzny powoduje efektywniejsze kojarzenie firmy przez klienta, a także wzmacnia efekt kampanii wielonośnikowych.

Czym jest Księga Identyfikacji Wizualnej?

Zasady identyfikacji wizualnej zawarte są w formie księgi tradycyjnej jak i elektronicznej. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające min zasady zastosowania logo w rożnych miejscach i technologiach. Dzięki dobremu projektowi oraz ścisłemu przestrzeganiu zaleceń z księgi identyfikacji wizualnej firma z czasem staje się rozpoznawalna poprzez nawet najmniejsze, konsekwentnie stosowane elementy i od razu wywołuje dobre skojarzenia.
Składowe Identyfikacji Wizualnej

W zakresie projektowania identyfikacji wizualnej wykonujemy:

  • logo firmy,
  • wizytówki,
  • identyfikatory,
  • pieczątki firmowe,
  • papier firmowy,
  • kalendarze,
  • opakowania pudełka,
  • plakaty reklamowe,
  • koperty z nadrukiem,
  • ulotki reklamowe,
  • foldery reklamowe,
  • teczki ofertowe,
  • szyldy, tablice informacyjne,
  • papeteria email,
  • inne.

    Dla kogo?

    Każda firma, która chce osiągnąć sukces na rynku oraz wyrobić sobie silną i stabilną markę powinna zainwestować w opracowanie księgi identyfikacji wizualnej. Dzięki temu wizerunek firmy w oczach Klientów zyskuje spójność i jednolitość a firma odbierana jest jako profesjonalna i godna zaufania. Brak opracowanej jednolitej i spójnej identyfikacji oraz niekonsekwentne używanie jej elementów prowadzi do złego postrzegania firmy.

    Korzyści

  • wyróżnienie spośród konkurencji;
  • spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych;
  • niezbędne narzędzie działań public relations;
  • łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców;
  • efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy;
  • spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych i kapitałowych;
  • oszczędność czasu i pieniędzy;
  • nowoczesne narzędzie w zarządzaniu przedsiębiorstwem;
  • zgodność wszystkich działań prowadzonych do wewnątrz i do otoczenia przedsiębiorstwa;
  • łatwość percepcji i duża rozpoznawalność marki.


  • Rewitalizacja logo

    Jeśli uważasz, że Twoje obecne logo odstaje już wyglądem od współczesnych standardów, możemy wykonać dla Ciebie lifting dotychczasowego logo.

    W tym przypadku nie projektujemy znaku identyfikacyjnego od nowa. Wprowadzamy jedynie zmiany, dzięki którym logo znowu zyska na atrakcyjności, a mimo tego nadal będzie bez problemu kojarzone z Twoją firmą.